MÅNDAGMORGON

WESC-festen var grym. Timbuk och Millencolin och masker och tutor och... det var verkligen ett riktigt födelsedagskalas! Var ju som sagt inbjuden ensam så det var ju lite segt ett tag men sen träffar man ju alltid folk, både sånna man känner och inte känner så det blev helt okej ändå! Grattis WESC på 10-årsdagen! (Tog som vanligt inga bilder. Är sjukt dålig på sånt, föredrar att uppleva mina utekvällar på plats istället för genom kameran nästa dag.)

Igår var jag först på glöggfest hos mamma och pappa eftersom pappa fyller år, det var kul att träffa släkten! Sen gick vi upp till Sofia Kyrka och kollade på Lucia-tåget där. Sjukt fint med julspel och grejer. Och små små änglar som sjöng så fint, gullungar! Vi har varit där på Lucia sen jag var liten, kul med traditioner. Sen mötte vi upp lite andra släktingar och åt middag. Mellan restaurangen och kyrkan träffade vi mammas och pappas gamla vän Bosse. Han är helt otrolig! Han är typ 70 och nu var han på väg på en spelning med ett band han gillade. Gladare människa får man ju leta efter, man blir liksom helt upplyft bara av att se honom. Han startade Stockholms Jazzfestival och så drev han Mosebacke under många år. Vissa människor har verkligen fattat vad livet går ut på!

Det märks att det är måndag. Veckans första jobb har ramlat in. Idag har jag inget jobb så det är väl bäst att passa på och städa och sånt där, man vet ju aldrig, har jag tur blir jag upp uppbokad hela veckan!

Robin har köpt Sonisphere-biljetter. Å vad kul vi ska ha! Sen måste jag köpa P&L-biljetter så fort dom släpps! Sen är liksom min sommar klar... Festival ♥ ♥ ♥

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0