SKATE




Jag och Simona drog ut på Djurgårn för en liten skatesession. Jag körde skate och Simona körde longboard. Hennes heter Marley och jag blev kär direkt. Måste skaffa en egen nästa gång jag har råd. (Nästa sommar?) Sen skejtade vi hela vägen in till stan också och utanför Dramaten ville jag visa upp mina skills, men naturligtvis låg det en sten i vägen så jag skrapade upp både armar och ben. Härligt! Kan iof vara för att vi döpte min bräda till "gamla skrället" precis innan jag skulle stila. Yea yea, så kan det gå. Tvättade av mig det värsta blodet inne på sleven och sen var det bra med det. Asrolig dag iallafall!

  
  

Säg nått!
Postat av: jonna

fan va kul.. nästa år är det du och jag som är kungar på longboard!!

2009-08-11 @ 18:59:45
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0