Iphone update


Ligger i sängen på hotellet i Vänersborg och bloggar från mobilen. Åt precis massa salta cashewnötter (sorry Robin, tog dom med mig) för jag tänkte att jag kunde dricka lite vatten om jag blev törstig. Men när jag skulle ta ett av glasen och dricka så kom jag ihåg en gång när jag praktiserade på ett hotell. Städerskan där var en rolig typ som snackade mycket och hade varit med om allt. När hon skulle visa mig hur man städade hotellbadrum så tog hon helt enkelt en diskborste och skurade duschen, så långt är allt fine, men sen tog hon samma borste och diskade glasen på handfatskanten! Det där har liksom aldrig riktigt lämnat mig ifred och jag har lite svårt att använda glas på hotellrum sen dess. Så det slutade med att jag nyss stod och försökte slicka i mig vattnet direkt från kranen, som en katt. Det gick sådär. Nu ska jag sova, vi börjar filma nio imorgon, kl åtta är det frukost. God natt!

Säg nått!
Postat av: Anonym

Ja du jobbar ju också med det du gillar allra mest, så du förstår ju verkligen vad jag menar :)

det går fin fint med telefonen, man lär ju sig snabbt när man väl börjar hålla på!

Puss min fina anna! <3

2010-05-11 @ 23:38:10
Postat av: Frida

Glömde ju skriva att det var jag som skrev ! Fast det kanske du fattade ändå :)

2010-05-11 @ 23:40:01
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0