Frukost


 

Frukost i solen med Mia. Äter corn flakes ur kärleksmuggen för vi har inte orkat diska. Man kan ju inte hinna allt. I bakgrunden ligger vykort från mamma i Frankrike, idag kommer hon hem! Då kan jag äntligen börja ringa varje dag som jag är van vid. Snart ska jag ta mig till Söder och Bingos studio. Det finns ett foto där på Victoria Silvstedt som det är det finaste fotot jag har sett i hela mitt liv. Det är svartvitt och taget precis i början, det är en supernärbild på hennes ansikte. När jag såg det började jag omvärdera lite. Det är synd att folk ska hålla på och ändra så mycket. De flesta är ju så fina ändå, från början. I morgon åker jag till Vänersborg 8.30 och filmar Skate Olympics. Ska inte ta med min bräda.

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0