Fredagsmys


 

Idag kom Robin hem med blommor till mig! Fick massa kakor också, har dock inga före bilder, vi var lite för hungriga! Ni får hålla till godo med halvätet haha! Jaha, what's new? Inte mycket. Skate-eventet gick kalas, grymt att vara där och se hur dom hade byggt upp allting. Söndagen gick åt till att sova ikapp och sen bjöd måndag, tisdag & onsdag på MTV. Onsdagen bjöd även på fest med mina fina vänner i Me and my army. Dom spelade på Ljunggrens och sen drog vi vidare till Kåken där jag träffade fler fina vänner, bra kväll! Igår var vi hemma i Maja och Rogers nya våning, alltså, verkligen en våning! Sjukt stort och nice! Nu ska jag pussa på Robin så mycket jag kan innan han drar till Spanien i morgon med sitt gamla jobb. Och snart är det min tur att resa!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0