Alltså, bästa filmen nånsin eller?



Min nya idol Hit-Girl. Äntligen en vettig förebild där ute. Hon kunde ju kanske chilla lite med dödandet men i övrigt tycker jag alla småbrudar borde önska sig butterflies istället för dockor. Var kan man signa upp för kampsportsträning?

Säg nått!
Postat av: F

Jag älskar den redan, fast jag inte fått den än, hahah!

Men ja, lite läskigt de där att den går sönder så lätt, jag är ju så klantig av mig. Men jag har i alla fall beställt både display skydd och en strumpa jag kan ha den i, då är den väl i alla fall lite mer säker! Men jag fattar inte ett skit av iPhone, men man lär väl sig :P

Puuussss!

2010-05-04 @ 08:01:47
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0