Rättvik



Har varit hemma några dagar (lör kväll - mån morgon) och firat fina Ellen som har varit på besök från San Francisco. Sjukt fint väder har vi haft! Satt och klippte video på tåget upp med kvällssolen genom fönstret och världens finaste natur utanför. Älskar att komma hem på sommaren, då blir man liksom nostalgisk och vill flytta dit. Längtar sjukt mycket till midsommar, kommer bli askul! Nä, nu ska jag pussa min kille som jag har saknat. Later skaters!

Säg nått!
Postat av: Anonym

Fina bilder, förstår att du längtar till dalarna:) Kram

2010-06-08 @ 08:16:31
Postat av: F

Tack Anna! Jag höll på att bli tokig för att bilderna blev så knäppa och att jag inte fatta ett skit.

Hittade inget med det där om pixlar som du skrev, men framme på kameran så kan man välja mellan 4:3, 3:2 16:9, så jag valde 4:3 nu och jag tror det blev bra faktiskt :)

Minns att det stod något om det där i instruktionsboken, något om vad man ska välja för att de ska bli bra om man framkallar osv.

Blir det som "vanliga" kort när man framkallar i 4:3? vet du det?

PUSS!

2010-06-08 @ 19:53:44
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0