Lördag


 


Igår kände man sig lite sliten och sur minst sagt men då kom fina killen hem och hade köpt rosor. Blev generad, jag blir lätt det om nån är snäll när jag har varit lite dum. Köpte jordgubbar på Hötorget igår också, härligt att trycka i sig en liter på morgonen. Känns så himla barndom liksom. Köpte även sparris. Ska bara äta det hela sommaren nu. (Kommer eventuellt ej att ske)

Köpte även brun utan sol igår. Hoppas nån frågar om jag har varit utomlands idag annars kommer jag reklamera den. Köpte peelingkräm också, har typ aldrig använt det men tjejen på Kicks sa att hon "peelade sig hela tiden". Man ba, jaha, låter jobbigt. Men vilken upplevelse det var! Ska använda det varje dag tills skinnet ramlar av tror jag. Känns som huden är gjord av silke nu. Tyvärr fick jag ändå två bruna fläckar på ena benet trots frenetiskt skrubbande, ska skylla på pigmentsförändringar.

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0