PASSA DIG


Häromdagen visade jag upp mig i mitt nya fina Sonia Rykiel-nattlinne. Robin var inte så imponerad.
Jag: Jaha, gillar du det eller?
Robin: Nja... Inte så jättemycket...
Jag: Nähä? Vadårå?
Robin: Du ser tjock ut.

Man ba va? Vill du sova i trapphuset eller?


tjock?

Säg nått!
Postat av: Anonym

SV: Vilket leende jag fick på läpparna av din kommentar! Gud vad glad jag blir! Hoppas att du gillar den i fortsättningen med! :)

Låter häftigt att jobba som frilansande redigerare. Trivs du?

Kram,

Boel

2010-01-04 @ 16:57:07
Postat av: BoelBitar

Ojdå! Mitt namn föll bort, det var jag som skrev den där kommentaren! :)

2010-01-04 @ 16:57:46
URL: http://boelbitar.blogg.se/
Postat av: den som inte läser bloggar

Är Robin störd?

Du Tjock?

Vilket rikspucko!

2010-01-04 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0