JOBBA LITE


Trodde jag skulle vara på MTV idag men jag har hängt på Teamwork i två dagar nu istället. Mysigt att vara här igen, det var länge sen! Är så härligt att sitta här ute i skogen och kul att få träffa alla fina hundar och människor!

Såg nu att man inte får gå på Grammis som privatperson längre, jag älskar ju liksom Grammis. Fan vad trist! Jag köpte till och med en biljett och gick dit förra gången. Jag är inte så intresserad av fancy dinner och allt det där, även om sånt alltid är kul, utan det är mer galan, dvs prisutdelningen, som jag gillar. Jaja, vad är väl en bal på slottet... Haha! Kommer aldrig glömma Grammis-08 när jag var repstatist och fick en Grammis för bästa rockgrupp av Mikkey Dee. Jävla synd att jag inte fick behålla den liksom...

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0