HAR HÄSTAR TUMNAGLAR?


Det är så mycket man inte vet alltså, tack för internet liksom!

Kom precis hem till min man och om ett par timmar ska vi bege oss till Liljeholmen för tacos och Let's Dance. Jag hade ingen aning om att det började idag men tydligen är det något man bör titta på. Jag kommer heja på Elin Kling, håller fast vid mitt argument om att hon är grym på klackarna!

Samboskapet flyter på bra hittills. Vi har nu avklarat dag tre snart och ingen är ihjälslagen. Haha som att jag skulle avslöja i bloggen om någon var det, då är jag ju given misstänkt. Man är väl inte dum. Nu drar Robin igång med Wonderwall på sin gitarr, antar att det är en romantisk gest som ska ta mig tillbaka till när vi träffades där i Globen. Fast nu kom helt plötsligt en annan låt mitt i, jag kanske precis missade kvällens chans till romantik. Typiskt!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0