FRISKA VILJOR



Den här bilden sammanfattar kvällen rätt bra! Johanna är fotograf och bandet och det fina sällskapet tog fram det bästa i oss alla! Debaser levererade massor av klassiker på dansgolvet och jag vaknade kl ett idag, sjukt nöjd och glad!

Frågade Robin nyss om inte han kunde skaffa långt hår.
Fick svaret: "Jaha, hur fan då, ska jag skaffa hårförlängning eller?" Man ba: Ne men du kan ju sluta raka av dig håret när det blir två cm långt?

Som dom sambos vi är så köpte vi gymkort igår och givetvis var vi tvugna att prova på en gång. Vi hängde där i två timmar och hann med en hel del. Bland annat skulle Robin visa en kickspark när jag höll en mits vilket resulterade i att jag flög bakåt med armar och ben rakt utåt. Började grina av chocken som den mes jag är men sen började man ju garva när man tänkte på hur det såg ut. Har dödens träningsvärk idag och Ikea som vi tänkte åka till får se sig besegrat av soffan!

Säg nått!
Postat av: Mari

Hahahha, jag vill börja gymma mer er!!

2010-01-10 @ 15:32:54
URL: http://maridahlen.blogg.se/
Postat av: Helena

Anna passa dig för att träna med Robin, han tar i för kung och fosterland:), men kul att ni hittar ett gemensamt intresse....KRAM PÅ ER

2010-01-10 @ 15:44:27
Postat av: Jonna

vilket gym blev det? måste fan hänag med er någon gång.. så jag kan ge robin lite stryk haha :p

fan va fittad du kommer bli nu dåh.. nice :)

2010-01-10 @ 21:28:25
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Jobbigt när killar rakar av sig håret hela tiden, dom ser ut som ollon i skallen :)

2010-01-14 @ 13:57:41
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0