FIXAR'N


Haha, jag älskar ju Avatar men det här var ju jävligt kul ändå.

Hemma från jobbet, måste diska, handla och laga mat innan lille Rob kommer hem. Han är ju som ni vet hemmafrun i det här förhållandet, trots att han jobbar, eftersom han alltid fixar allt. Men idag ska jag fixa! Något säger mig att jag kommer fastna här framför alla bloggar istället men jag ska göra mitt bästa för att slita mig...

Säg nått!
Postat av: Jonna

Nä du, vad sägs om att uppdatera kanske? Fast det är ju typiskt, precis om man trodde, bara för att du skaffat sambo som du har likadan träningsjumper som, går och tränar med, ringer var femte sekund, har likadan frilla... ja så slutar du höra av dig. Ja det kunde man ju räkna med... men att du DESSUTOM skulle sluta uppdater din blogg - ja de trodde man aldrig :p

2010-01-21 @ 23:17:11
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0