CSI


Kom hem från Avatar (världens kanske grymmaste film, loved it!) och möttes av CSI. Så jävla äckligt. Det var glas överallt i lägenheten. Det tog mig ett tag att komma på vad det var men till slut fattade jag. Det var glaskupolen i taklampan (som är utan lampa och därför aldrig används) som hade kraschat ner i golvet. Och gått i miljoner bitar. Så det sög ju tänkte jag men sånt är livet. Kollade upp för att komma på varför den hade lossnat och då ser jag att den människan som bodde här före mig har fäst den med kirurgtejp. Alltså va? Fucking jävla sårtejp?! Lampan sitter exakt framför spisen så om det här hade hänt när jag hade lagat mat så hade det blivit CSI på riktigt för då hade jag dött. Hittade glasbitar som var spetsade i parketten. Fy fan! Men filmen var ju iallafall bra, alltid något!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0