UPDATE


Så där ja! Då var jag tillbaka! Har ju börjat med den fenomenala idéen att bara uppdatera en gång i veckan, hinner liksom inget mer i mitt busy liv.. hehe! Ja ja, det här är vad som hänt, söndag och måndag filmade jag hela dagarna och tisdagen spenderades på Teamwork med klippning. I går var jag och Robin på Ikea hela dagen och nu bor vi finare än finast! Idag har jag först åkt skridskor med Jonna, sen jobbat på Wesc och sen var jag och Rob på The Wolfman som var asläskig! Imorgon ska vi tvätta klockan 7 (fram med anteckningsblocken!) och sen ska jag jobba igen! Sen blire helg och då blir det alla hjärtans dag-mys! Varsågoda, här kommer lite bilder på vårt fina hem!


Säg nått!
Postat av: Helena

Hej på ER. Jippi äntligen lite uppdateringar...=)kul att shoppa loss på "ikea" , man kan hitta en massa roliga saker där och jag ser att ni fyndat lite, KRAM, ps, vi ses på tisdag.....

2010-02-12 @ 09:02:55
Postat av: Jonna

Superkul med skridskor.. det får vi göra snart igen :)

2010-02-12 @ 16:24:26
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0