KOLLA POSAR'N!



Så här ser jag ut för er som har glömt. Kolla min Kenza-pose, tror jag fick till det. Kommentera gärna om jag gjort fel, vill ju liksom få till det perfekt om man säger så. Hade hela veckan klar för mig och nu stämmer ingenting haha! Men det är bara att gilla läget! MTV är flyttat till nästa vecka och mina inspelningar som jag skulle haft på torsdag/fredag har jag flyttat till söndag/måndag. Shit happens liksom, nu är jag ju free as a bird flera dagar och har flyttat min fullspäckade vecka till nästa istället. Känns ändå helt okej. Nu drar jag och jobbar. See you!

Säg nått!
Postat av: Karin O

varför inte börja igen?:D börja på dc, grymt där som sagt!



hum kanske hänger med, men verkligen inte mitt område, kan inget om det och kan inte göra nåt åt det hehe maila [email protected] så får du garanterat svar/hjälp:)

2010-02-02 @ 13:00:57
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0