FREAKY FRIDAY! ELLER KANSKE INTE...


Upp klockan sex imorse och direkt till tvättstugan, sen jobb 14-19 och sen hem med pizza i famnen för att utfodra min man. Robin har precis dragit ut med lite kompisar men jag är så trött så jag ska bara vara hemma. Är rätt intensivt att ha dubbla jobb känner jag med jag tror jag lyckas rätt bra hittills. I morgon åker jag och Rob till Mariefred och sover på hotell och firar alla hjärtans dag! Jag vet, det är inte så långt bort (37 min) men det är sjukt värt ändå! Jag längtar!!! Vi har faktiskt packat både champagne och chokladhjärtan så det känns rätt uppstyrt måste jag säga!

Fina fina du!

Säg nått!
Postat av: Mari

ooooh, då måste vi ju fira!!

Nästa vecka??

pusskram o trevlig älg!!!

2010-02-13 @ 11:12:59
URL: http://maridahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0