@ WORK


Sitter på jobbet. Det tar aldrig slut. Ska inte klaga iof, älskar redan MTV. En kille glider omkring på en logboard, en annan spelar ashög musik på sin dator, alla soffor är sköna och alla är glada. I can get used to this! Har klippt reklamfilm idag också, passade på att jobba med lite "egna" grejer medan jag tankade material och exporterade färdiga filer. Perfekt att sitta på jobbet och kunna göra andra jobb samtidigt. Love it! Jag kanske borde flytta hit? Går ju ändå aldrig hem. Precis som på den gamla goda Voice-tiden när vakten kom till redigeringen runt tio för att han trodde det var inbrott men det var bara jag som satt och klippte. Good times! Håller på att ladda upp previews på skicka filen till prodbolaget jag gjort reklam åt också, synd att Tele2 suger för det tar ju liksom sju år att ladda upp 211MB. Ja, MB! Tur att jag inte behöver skicka hela filmen, hade ju tagit forever. Bjuder på gammal bild också, varsegod!


Säg nått!
Postat av: Jonna

ja hör bjuds det till ser jag, man tackar :p

2009-09-03 @ 23:43:20
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: anna

ja du känner väl mig, man gör ju sitt bästa. Eller som du skulle ha sagt; "Ja-a, sån är jag!" Haha!

2009-09-04 @ 09:33:54
URL: http://itwasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0