MTV NETWORKS



Går ifrån mitt tema med hemmatagna bilder och jag kände att denna passade perfekt idag. Har dessutom varken hunnit eller kunnat fota under dagen. För idag har jag varit på mitt nya jobb på MTV! Älskar att få jobba med musiktv igen! Är sån speciell stämning på nått vis. Saknar Voice lite men MTV verkar grymt. Ska vara där i två, tre veckor nu. Känns bra att veta vad man ska göra ett litet tag fram över iallafall. Och MTV har ju alltid varit lite av en dröm. Hoppas ingen nyper mig så jag vaknar... Nu måste jag iallafall sova, kom precis hem och imorgon är det bara att köra igen. Jag älskar att jobba! Jo, på riktigt, jag gör faktiskt det!

Säg nått!
Postat av: Äli

Vad gör du för något nu?

2009-09-02 @ 18:08:23
Postat av: anna

redigerar förstås, det är ju mitt jobb :)

hur går det för dig med alla flygbolag? får du nått napp?

2009-09-02 @ 18:43:33
URL: http://itwasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0