AFTERWORK


Vi har haft det idag på kontoret. Vi käkade pizza, drack öl, spelade fotbollsspel och såg på VMA. Sjukt trevligt alltså! Tycker om alla som jobbar där, dom är snälla och bra på alla vis! Synd bara att jag missade Rogers födelsedagskalas, men Maja har lovat mig fler besöksmöjligheter i Det Liljeholmska Slottet så det känns bra!

Är hes som en kråka. Lurade Robin och sa att jag inte var det för jag får inte komma och hälsa på då. Mamma sa att hon inte kände igen min röst när vi pratade. Älskar när jag blir hes, låter som Janis då. Älskar Janis! Obs är dock inte sjuk, bara lite lokalt fel på min hals. I övrigt är jag i toppform Robin!

Konfronterade A om "ta mig" vs "låta" idag också. Han sa att det inte alls var "låta" utan mycket riktigt "ta mig".
Jag: Alltså, det står låta på internet.
A: Ne det betyder ta mig.
Jag: Alltså, ta mig är liksom nått sexuellt på svenska.
A: Va? Men alltså, det är "ta mig" som "give me".
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAH!
A: ?
Jag: Alltså, give me heter ge mig på svenska.

Skrattfest 2009 liksom.

Hade fått vykort från M&P idag också. Dom hade hyrt en bil och låg och "softade" vid poolen. Det var katter på kortet. Jag blev asglad! Saknar mamma och pappa! På söndag åker jag, mamma och Ida ner till Karlskrona och ser på när min lillebror får medalj! Borde packa nu men orkar inte. Satsar på att gå upp sex imorgon istället. Bra plan, jag snoozar som regel minst en timme varje morgon. Bäst att ställa klockan på fem...

Ni får ingen bild idag. Eller okej, slänger väl in en på MJ då eftersom tributen var det bästa på VMA enligt mig.


Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0