LOVE


Vilken rubrik jag fick till där. Sjukt nöjd! Den säger liksom allt jag vill förmedla. Eh.. Okej, nu till själva grejen då. Jag delar verkligen Jonnas intresse för fjortisbloggarnas kärleksliv. Läste nyss i en random blogg hur en tjej utförligt förklarade sin kärlek och hon beskrev ingående hur jobbigt det var när man inte fick ses på flera dagar. Längre ner fortsatte hon med att tacka för den bästa månaden (MÅNADEN?!) i hennes liv.

Det är ju verkligen fantastiskt det där, att dom är så kära. Hon skrev också att det kändes så bra för hon hade aldrig trott att hon skulle våga älska igen. Hon var 18 år. Alltså, det här är kvalitetsläsning ända in i hjärtat, man kan liksom inte sluta le.

Fast jag är ju lika fånig när det gäller dig så jag ska väl bara hålla käften.

Nu blir det Sex and the City tror jag. Ska inte vara på MTV fören klockan ett i morgon så jag kan ha marathon med gott samvete!

Säg nått!
Postat av: agb

men åå ser ju ut som na invalido ju=)

2009-10-15 @ 22:30:33
Postat av: Jonna

Fan av fjortisbloggarna kan mycket om kärlek. De är ju experter.. och alla har de upplevt käeleken i livet innan de ens fyllt 20... underbart!!

2009-10-15 @ 23:57:05
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Andersss

Världens bästa Anna, nu får du faktiskt sluta var så där kär och börja blogga lite igen. Ge mig något fint att läsa, tack.

2009-10-21 @ 23:44:51
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0