HERE WE GO AGAIN


Ser ut som festen på den här bilden. Eller döden.

Alex tycker jag lägger upp för mycket bilder på mig själv här. Därför jag la upp den på mig och Robin sist. Som alibi. Liksom "Nähä det är inte alls bara bilder på mig". Är för övrigt skitstolt över den bilden eftersom det är första gången vi kysser varandra. Hur många har det på bild? Särskilt som vår första träff bestod av att jag gick fram och frågade om vi skulle hångla. Vi kände inte varandra. Eh alltså, det är inte nån av oss som tar kortet. Skärpning liksom.

Nu ska jag hem till Anders. Har som ni ser klätt ut mig till Halloween. Är hon i familjen Addams.

Säg nått!
Postat av: Jonna

mm eftersom vi typ aldrig är lediga samtidigt så kan det vara bra att boka in.. jävligt tåkigt, vuxet och jävligt stockholms-aktigt att behöva boka in saker men annars blir det ju inte gjoret pga olika omständigheter hela tiden :p

Puss

2009-10-31 @ 03:06:38
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Alex

Va kul med lite andra bilder! Förutom den i det här inlägget såklart..

2009-11-06 @ 17:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0