FEZTLIGT



Har varit på middag hos Anders. Det var indisk mat och thailändsk öl. En ny favorit måste jag säga. Lägger bara upp bilden på mig själv här i bloggen även om Anders gjorde en väldigt fin bildserie på sin blogg... Vägrar länka pga den sexistiska vinklingen. Hehe! Maja var också där men vill man se bild på henne får man även då besöka Anders istället.

Nu ska jag kolla på alla tv-program som går på nätterna. Brukar vara kvalitet av sällan skådat slag. 2 1/2 men till exempel. Älskart!

Har fått tinitus i ett öra efter lördagens vilda fest. Då vet man att det var en lyckad utekväll liksom. Det susar hemtrevligt nu. Här behövs inga snäckor för att kunna lyssna på havet kan man säga.

Saknar min Lonerider som ligger hemma hos sig och sover. Önskar att du var här och kramades istället.



Säg nått!
Postat av: Anders

Haha! Du hann alltså kolla innan jag tog bort den sista bilden. Låg max ute i tio minuter innan jag kände, "Nej, lite för taskigt. Dom kanske inte vill."



Men om du vill, kan vi ju alltid slänga upp den på fejan istället? ;)

2009-10-07 @ 20:05:54
URL: http://andystar.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad för bild. SEXistisk???

Jag vill se ! :p

2009-10-07 @ 21:17:52
URL: http://minemale.blogg.se/
Postat av: anna

Anders: När jag dör kan du lägga de på FB.

Maja: Du vill inte se.



Haha nerå, så farligt var det väl inte. :D Men inget Facebook!! :D

2009-10-09 @ 08:24:44
URL: http://itwasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0