WELCOME BACK LOVE



Älskade älsklingsväskan är hemma igen! Som vi har saknat varandra! Gick ifrån och hämtade den på lunchen för att jag skulle vara säker på att hinna innan skomakeriet stängde.

Skomakaren: Jaha vad skulle du hämta?
Jag: Min väska!
S: Ja just ja, det var den fina väskan! Den kanske jag sålde...
J: ?
S: Vänta ska jag kolla... Nä här är den! Just ja, jag tänkte ju att du som var så vacker skulle få tillbaka din väska, så jag sålde den inte.
J: Hehe, vilken tur!
S: Jo men så är det med allt, är man snygg så har man tur.

Min skomakare är en typ 80-årig italienare. Han är världens roligaste. Har hur mycket historier som helst på lager. Sist berättade han om när kronprinsessan lagade sina skor hos honom och att hon minsann fick betala som alla andra... Haha!

Kom nyss hem från jobbet, eller för en timme sen typ. Vi hade sagt att jag skulle jobba till kl ett men som vanligt med alla produktioner så drar det alltid ut på tiden så det tog ju nio timmar längre än vad vi trodde. Bra kört! Men det var ju kul åtminstone! I morgon blir det MTV. Har inte varit där på två veckor. Ska bli så kul att träffa alla igen!

Nu ska jag nog sova så jag orkar upp och kan släppa in elektrikern som kommer i morgon bitti! G'night lovers!

Säg nått!
Postat av: Frida

Haha perfekt. då blir det garanterat en skrattfest!



Ja, Alltså så farligt är det inte. Det är grövre nålar är normalt, men det gör ont i en sekund sen är det över. När nålen väl sitter där känns det ju inte.

Jag brukar alltid tänka på alla svårt sjuka människor och all smärta de får gå igenom, och vad är ett nålstick i jämförelse med det? nada!

Nej, man måste hjälpas åt. KOM IGEN ANNA! :D



P.s kan du inte komma hit snart? om du ändå är i borlänge? Jag är ju ensam hemma dagarna i ända!

2009-11-19 @ 10:28:14
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0