TUESDAY DELIGHT



Avslutar dagen med en skitbra bild där jag verkligen fick kameran att fokusera på det viktiga (alltså, måste lära mig kameran snarast) det vill säga en liten del av mina konsertbiljetter. Som den uppmärksamme ser så har jag två olika biljetter till samma Oasis-konsert och det är för att jag först köpte läktarbiljetter men sen fick jag parkettbiljetter av Oscar. Så jag och Fiola började spelningen på läktaren men sen när vi såg att man kunde köpa öl på parkettplatserna så sprang vi så klart ner dit istället. Hehe... Och tur var ju det för det var ju där jag träffade Robin!

Tror att det gick bra att filma idag och exakt hur bra får jag se i morgon när jag ska försöka klippa ihop det... Jag hoppas på det bästa! Spelkvällen hos Maja gick också bra, synd att Anders kan allt om schlager och fågelsjöar bara, annars kanske vi andra hade haft en liten chans åtminstone.

I morgon får jag äntligen tillbaka min väska. Är jag onormal för att jag, på fullt allvar, har saknat den?

Säg nått!
Postat av: Frida

ja, lite faktiskt!

Jag saknar aldrig mina väskor. Jag köper nya.

Ett ständigt omättat begär.

2009-11-18 @ 22:36:40
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ett jätte mysigt hus. Lite lantligt sådär. Sånt gillar jag.

Jag får lite Emil i lönneberga känsla när jag åker in på gården, fast som tur var är det lite modärnare än så :P Du får väl se det när vi flyttar in.

För jag har redan bestämt att vi ska göra det, haha! Jag behöver väl inte tillägga att Anders samt han som redan bor där inte har något att säga till om :P

2009-11-18 @ 23:04:36
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0