SJUKIS

Håller på att bli sjuk. Typiskt. Hatar ju det. Vill vara frisk på fredag så Robin kan komma hit! Idag har jag varit på ett givande möte ang jobb. Älskar lunchmöten, man får äta och man får prata om det man älskar mest; redigering. Inga fel liksom. Har varit hos Jonna också och fått ännu mer mat. Börjar få flyt på ätandet nu, kommer bli proffs! Nu sitter jag och dricker hönsbuljong för att kurera mig. Ska nog lägga mig typ kl åtta. I will beat this!

Ska till MTV och jobba i morgon. Undrar om det kommer eka där eftersom de flesta verkar vara på EMA? Om det ekar så lägger jag upp ett ljudklipp här på bloggen. Eller ne, jag skippar kanske det. Vill inte verka helt insane liksom.


Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0