PROBLEMLÖSAREN



Pratar med hjärtat i telefonen och smider planer samtidigt som jag bloggar. Bra kört! Har varit en dag på stan. Började med att gå till Verdana och möta upp Maja för lunch. Träffade Julia också, länge sen, jättekul! Sen blev det hälsotallrik samtidigt som vi löste många samhällsproblem. Maja, jag har skickat vår lösning på ungdomsarbetslösheten i ett mail till Fredrik R (obs sanning) så nu blir det ordning och reda!

Nu ska jag ge mig ut och leta upp något bra att bjuda på på knytkalaset jag är bjuden på. Och det är inte bara mat man ska dela med sig av, alla skulle ta med sig kläder som dom tröttnat på och så är tanken att man ska byta med varandra. Har aldrig gjort något sådant (om man inte räknar med Amanda och Marit vars kläder jag lånade hela tiden förut) så det blir nog kul!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0