NY VECKA

Från brillfesten hos Simona... Hehe...

Oj vad jag har fixat idag! Har rensat hela garderoben och hittade kläder med prislapparna kvar. Skandal! Fick ihop två kassar med skit som ska bort och då har jag inte börjat med byrån med alla t-shirts... Får ångest när jag tänker på mitt vindsförråd som också är överfyllt med kläder. Men jag ska ta tag i det någon dag också! Sen åker allt iväg på loppisen i Skrapan i december hade jag tänkt. Kalas! Man känner sån jävla tillfredsställelse så fort man gör sig av med grejer. Jag tror stenhårt på att människan inte är anpassad för att äga mer än åtta prylar.

Sen höll jag pappa sällskap till middag och fotbollsgala. Är ingen sporttjej men fan vad jag älskar den där Seger-bruden. Vilken distans. Hahaha! Hon var skön som fan!

Har hunnit med att jobba idag också, och springa på Clas Ohlson och köpa kontorsgrejs. Disco har numera sällskap av en svart tejphållare. Asnöjd!

Nä, ska dricka lite mjölk och kolla SATC. Igår kollade jag till 04.30. Tur att jag sett hälften nu, då är mitt beroende snart över. Då ska jag starta upp mitt sociala liv igen. Men tills dess leker jag bara med mina ny-gamla kompisar Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda. Morsning!

Säg nått!
Postat av: Jonna

Kanske jag ä med i ditt nya sociala liv igen då?? om jag har tur :p

2009-11-10 @ 02:05:33
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: anna

självklart! det var ju du som försåg mig med min nya drog från början så du är given! :D

2009-11-10 @ 09:18:27
URL: http://itwasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0