MOON-DAY



Festar till det lite här hemma med rött läppstift.

Alltså, läste om det här med 2012. Vilken fail att typ avsluta sina högskolestudier det året och ba "yes nu börjar livet" och så går jorden under. Hehehe... Trist blir ju lite av ett understatement i det läget.

Har lagat mat. Fick lov att mmsa lillebror så han kunde visa mamma. Mina skills i köket är inte så stora. Men nu har jag lagat lax. Ska göra soppa till middag. Normalt sett äter jag bara typ en gång om dagen, ibland bara en macka, detta för att jag är för lat för att laga riktig mat. Följden av det här har blivit att jag är jävligt trött och ser ut som ett lik.

Var även på apoteket och köpte kosttillskott. Förklarade läget för apotekaren och han hytte med fingret åt mig och sa att jag måste lyssna på mamma. Asskön snubbe, kände för att ta till mig av goda råd på en gång. Därav matlaget.

Men dagens är ju ändå detta. Läste en kommentar till frågestunden på Blondinbellas blogg. Man fick fråga precis vad man ville och en läsare frågade vad Isabella har för favoritfärg på nagellack. Det var alltså det hon helst av allt ville veta av en tjej som är 18 och driver typ tre företag. Alltså. Jag förstår verkligen om jorden känner att hon vill börja från scratch där nån gång runt 2012.

Säg nått!
Postat av: Andersss

Det var den flaskan! :) Kändes ju inte lika mycket alkis att dricka ur en redan öppen flaska utan lite mer "Ta till vara".



Ja annars vore det kul att bli den första, jag är påååt!

2009-11-03 @ 00:27:11
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0