MIN HELG ENLIGT GOOGLE


Har inte fotat någonting på hela helgen så google får hjälpa mig att berätta om mina senaste två dagar. Okej, here we go!

Hämtade Robin på centralen igår. Älskar när jag får gå ner dit och möta honom!

Efter en tur på stan åkte vi på släktkalas. Med min släkt. Hoppas inte Robin blev alltför rädd... Hehe!

Sen kom vi på att vi ville gå på bio. Så det gjorde vi. 23.59. Det var hysteriskt. Alla skrek så fort någon visade lite hud. För Edward-karaktärens del räckte det att bara visa sig för att alla skulle svimma. Crazy!

I morse köpte jag lussekatter och baguetter till frukost. Jag brukar fixa hotellfrukost här hemma ibland. Robin blir så glad då!

Sen åkte vi till Moderna Museet och kollade på Dali Dali. Det var grymt! Ville köpa massa tavlor men det verkade lite dyrt. Köpte en affisch istället.

När vi kom hem planerade vi lite hur 17 vi ska kunna bo bägge två i min lilla lägenhet. Robins tv är typ lika stor som min säng. Nästan...

Nu är jag ensam igen och vad passar bättre då än lite Bridget?

Det var min helg! Tack google.se för hjälpen med alla bilder. Och tack Robin för att jag alltid skrattar med dig! Vad har ni gjort? Tell me!

Säg nått!
Postat av: Andersss

Ja verkligen ett MÅSTE! Inget snack om den saken. Men vi får styra en Håkan kväll sen och kolla på den tillsammans, i randiga tröjor såklart! :)

2009-11-23 @ 09:49:02
URL: http://andystar.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Ellerhuur, alla skrek efter Edward på vår bio också, jag blev galen, jag vill se filmen inte höra dem!

2009-11-23 @ 15:28:14
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej! :] Jag svarar på kommentarer och spelar musik ;) Är allt bra med dej? :)



KRAM

2009-11-23 @ 19:50:35
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0