MÄSTERKOCKEN I STÖVLAR



Har precis lagat mat. Då ser det ut så här. Är inte kock precis. Men det blev gott, lite sent kanske men nu har jag mat som jag kan ha med mig som lunch i morgon! Har ätit på Sandy's i tre dagar nu. Torsdag, fredag och idag. Men i morgon blire andra bullar!

Har varit hemma hos Jonna idag och möblerat om hennes lägenhet efter jobbet. Blev så trött så jag somnade i hennes säng medan hon sminkade sig för att gå ut på middag. Haha! "Anna! Nu ska vi gå!" Kul gäst liksom... Är så trött efter helgen! Vi var vakna för länge och gick upp för tidigt. Men så ere ibland! Får se till att komma i säng snart istället och sova ikapp. MTV i morgon igen, då ska jag klippa reklam!

Säg nått!
Postat av: Jonna

TACK för hjälpen :)

2009-11-24 @ 12:07:09
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0