LOVE & LIGHT



Älskar att vi är ett "sånt" par. Ni vet, sånna som kommenterar varandras statusar och bara sprider sin kärlek inför alla. Haha! Alla jag har träffat på sistone säger att jag verkar så lycklig och visst, det är jag men jag tror det är lätt att bli uppfattad så när allt man delar med sig av är hur kär man är och typ inget av allt annat som händer. Men jag har inga planer på att ändra mig.

Igår bowlade vi med Lonerider-gänget. Jag vann som den kung jag är. Fick tre strike på rad. Bowling är nog min grej alltså! Vi var nio stycken eftersom grabbarna hade sett till att ta med sig lite tjejer. Både sina egna och vänner. Inte vänners tjejer alltså utan tjejkompisar till flickvännerna. Ni fattar.

Idag startar mitt personliga projekt ljusslinga. Ska uteslutande använda slingor som belysning i lägenheten december till januari. Har hört att Rusta säljer för typ 29 spänn slingan. Ska köpa ett dussin. Man kan liksom aldrig ha för många. Dock tänker jag inte ha neonfärger, det enda som är snyggt är vanligt vitt ljus.

Säg nått!
Postat av: Anonym

Ja jag var skit nervös och grinade helatiden. haha!

Jag och mina jävla känslor liksom.

Men det är ju inte så farligt att man inte vågar göra det, hon säger ju inte att du ska dö direkt!

mer som en vägledning och en spark i baken. Hon är sjukt rakt på! As bra. Jag är nöjd :D

2009-11-15 @ 18:23:05
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: AnnSo

Härligt att vara kär :) Hur länge har ni varit tillsammans? :)

2009-11-15 @ 23:49:38
URL: http://allaroundannso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0