IMPERIET


 

Har varit på TV-festen i Skrapan och häng med mina gamla Voice-kompisar Kim och Simona! Linn, Jessica och Micke var också där och det var så himla kul att träffa allihop! Såg folk jag kände igen lite här och där, det är så roligt att gå på dom här festerna även fast man typ fastnar i ett hörn eftersom det är så mycket folk. En tjej trodde att Kim och jag var systrar och höll fast vid det resten av kvällen. Haha!

Äter popcorn nu, ska se SATC och sen sova tills jag vaknar. Sen väntar tvätttid och det är allt jag ska göra i morgon. Har jobb inbokat på tisdag, vore kul om det dök upp grejer innan det men det kanske är att hoppas för mycket...

G'night lovers!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0