H&M IN NYC



Tänkte jag skulle försvara min Jimmy Choo-hets lite. Inte för att jag behöver det, jag menar, hur snyggt kan det bli? Men jag har faktiskt aldrig varit mycket för designersamarbetena som H&M har haft. Jag har aldrig köat tidigare, vilket jag definitivt ska göra i morgon.

Ett bra exempel är det här, Amanda och Frida retar mig fortfarande ibland. Vi var i New York när H&M precis hade släppt Madonnas kollektion, inte träningskläderna utan det riktiga samarbetet. Jag har aldrig varit ett fan av vare sig henne eller hennes musik och när vi gick där inne i butiken på 5th Avenue och pratade om henne och hennes kläder så tröttnade jag, glömde bort var vi var och helt plötsligt hör jag mig själv säga: Men åh! F*ck Madonna!

Det är ju ett litet understatement att det var lite fel att använda det uttrycket när man är i New York.. Det blev lite tystare runt oss, Amanda och Frida skämdes och jag tyckte att det kanske var lite väl, till och med för att vara jag.

Nu är det ju ingen risk att jag säger något sånt i morgon eftersom jag gjort rätt klart att jag sjukt gärna vill ha en del av det nya samarbetet... Men jag tänker på det där ibland, hur pinsam kan man bli?

Säg nått!
Postat av: Jonna

Alltså är du ironisk eller?

Var inne på hm's hemsida och kollade, det var ju inget skoj alls ju.. möjligtvis paljettklänningen eller de söta ballerinaskorna.. men fan det var ju rätt BORING!!

2009-11-13 @ 21:18:55
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: amandaan

Fuck Madonna!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Det där var sjukt roligt.

Puss <3

2009-11-14 @ 16:59:36
URL: http://fredagslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0