HELG


Fredag: Fikade med Nike. Vi pratar bara om intellektuella saker när vi ses. Seriöst alltså, inget jävla snack om färg på nagellack och annat skevt då inte! Efter det tog jag tåget till Robin och blev pussad på och hämtad på perrongen. Sen på släktträff med hans släktingar från Danmark och sen bilresa med hans lillebror hem till byn!

Lördag: Robin drog på fest klockan ett (i Borlänge börjar man tidigt...) och jag gick på julmarknad, bakade kaka och lyssnade på julmusik med mamma och pappa. På kvällen blev det kalas av sällan skådat slag med Amanda och Gustaf och lite andra. Längtar redan till Juldagen när det är dags igen...

Söndag: Gick till kyrkan och firade första advent. Jag gillar att gå i kyrkan kring jul, det är mysigt! Mamma sjöng fint och sen gick vi på lite mer julmarknad.

Måndag: Idag har jag haft ett hemligt möte (ooooh jag är så spännande) och nu är jag hemma i Stockholm igen.

Säg nått!
Postat av: Jonna

Call me när du har tid :p

puss

2009-11-30 @ 22:13:48
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0