FREDAGSMYS



Myser lite här hemma i min gosigaste tröja samtidigt som jag väntar på att lägenheten ska städa sig själv så jag kan börja med mitt julpynt. Ska hänga upp alla ljusslingor jag köpte förut! Och värma glögg! Hade tänkt hinna det här plus middag innan Idol men det ser inte så ljust ut nu... Jag måste ha det fint här när Robin kommer imorgon! ♥ ♥ ♥

Kul på jobbet idag igen! Mari hade med sig sin lilla hund så jag satt mest borta hos dom och gosade och klappade. Lilla gulliga gullehunden! Jag vill också ha hund! Det var det som var det farliga när jag var med och gjorde "Hitta Hem". Alla i produktionen hade hundar och till sist var jag så kär så jag övervägde att ta med mig en egen hundstallshund hem. Jag gjorde inte det eftersom det hade varit på gränsen till djurplågeri i min lilla lägenhet men ändå... Ååååh! En liten hund!

Nä nu får jag skärpa mig! STÄDA!

Säg nått!
Postat av: Mina

Då skickar jag några till dig..:)

2009-11-20 @ 19:21:25
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

hahahaha =P jaa!

2009-11-20 @ 19:34:00
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0