DAGENS OUTFIT



Drog på mig min bästa sekreteraroutfit och drog till Maja och Julias jobb för glöggkväll. Den var egentligen tillägnad förmögna investerare (glöggkvällen alltså, inte min outfit) men jag ser ju hyfsat dyr ut (haha!) så jag tyckte jag smälte in bra. Efter lite glögg, ett glas vin och diverse parmaskinksbitar var det dags att dra vidare möt Söder och möta upp mami för middag. Mysigt! Sen kom pappa också när han hade lekt klart med sina kompisar!

Var kul på MTV idag. Det är roligt när jag inte varit där på ett tag för då blir jag så glad att se alla och alla verkar bli glada att se mig. Sånt är kul! Det är så himla mysig stämning där, precis som på den gamla goda Voice-tiden. Gick bra att klippa också, jag brukar ju jobba med det projektet jag gör nu så jag har vanan inne. Får göra allt själv, skriva manus, lägga VO, klippa... Askul! Ny dag i morgon, nu ska jag tvätta bort läppstiftet och gå och lägga mig!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0