BLÄ


Älskar att min granne ovanför verkar ha någon slags "det-är-fint-att-skrika"-utbildning med sina kids. Lovely. Ska sova/lyssna till öronmisshandeln nu. Frisk i morgon då. Eventuellt döv.

Säg nått!
Postat av: Anonym

Hahah tack!:)

Men ja, de är ju liksom det som är problemet med fruktskål, att det är fint. Om man äter upp frukten (som är meningen) så blir det ju fult. Och jag gillar inte fula saker (för att citera Maria- hollywood morsan) Mycket parenteser nu.



P.s den där bilden har jag också använt en gång. Och jag tycker att den där ungen ser lite äcklig ut på nått sätt. eller?

2009-11-03 @ 22:16:14
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Andersss

Jag veeet! Sen gillar jag läpparna. Lagom putiga. Haha!



Jag lägger in mig på avgiftning imorgon.



Hon hade dunjacka på sig och alla ser ju lite gravida ut i sådana. Men man kunde nog skymta att det växte en liten, för att citera personen i fråga,”parasit” därunder. Btw, fin bild du valt. Man blir liksom sugen på att skaffa ett eget.

2009-11-04 @ 00:16:56
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0