BACK ON TRACK

Tror jag iallafall... Har börjat hoppas lite på att jag kanske är frisk nu! Är grymt stolt över att jag har klippt och klippt och klippt i två dagar trots min överjävliga förkylning. Hatar att vara sjuk, det suger så hårt. Men alla fina på Nick blev glada och nöjda med resultatet så det känns ju super! Nu sitter jag och väntar på lite nytt ljud som skulle komma på mail så jag kan göra dagens jobb också, fast på hemmaplan. Sen är det helg och jag hoppas att min älskling trotsar sin rädsla att bli smittad och pallrar sig hit!

Fest i byn för några år sedan... Haha! Love you! <3

Säg nått!
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! vilka jävla dagar. När jag tänker efter har jag nog fortfarande inte återhämtat mig.

Undra om Hans fortfarande inte märkt att vi struntade att måla sista biten bakom busken? inte för att det spelar någon roll.. jag kommer ju inte direkt gå tillbaks och göra det, han skulle iofs kunna få tillbaks 25 kronor för det :P

2009-11-08 @ 21:52:19
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0