TISDAG


Äntligen! Jag har väntat på den här dagen i tre veckor typ! Å vad jag längtar hem! Nu ska jag bara fixa det sista innan jag sätter mig på tåget hem till min kärlek! Och sen hem till familjen i kväll! Den här sista veckan har jag verkligen hunnit med så mycket kul! Var hos Ligisterna igår, sjukt roligt att se dom igen. Clas föreslog matlag en gång om året och sen frysa in skiten så man slipper laga mat varje dag. Jag tipsade om köttfärssås och spaghetti som rätten för 2010.


Så här ser jag ut när jag inte fått leka med Robin på länge. Gråtfest. Haha!

Säg nått!
Postat av: Frida

Nej alltså jag tänkte bara att jag skulle prova på nått annat än sunkråtta- stilen när jag är hemma :)

Men nu när du säger det så kan jag väl dra till med att jag firar att Anders kommer hem idag (för gott) och även att DU kommer hem :)



Klart vi ska ses!!! Vi kan väl ringas när julstressen är över. Vi har ju många dagar vi kan ses på nu när du är hemma så länge =)

Puuusss!

2009-12-22 @ 10:46:24
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha ja du ser ju inte särkilt glad ut... :p

2009-12-22 @ 16:01:32
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0