OUTFIT (MODÄBLÖGG)



Alltså ser psyksjuk ut på alla kort. Alla som håller på och fotar sin outfit hela dagarna, tar dom typ 100 kort och sen ägnar dom 10 timmar åt retusch eller? Jag tar typ två kort, väljer det minst fula och sen drar jag upp exponeringen tills jag typ har frätt ut mina ansiktsdrag. Hahahaha! Funkar ju klockrent. Skulle inte bli kvitt den psyksjuka looken även om jag fotade hela dagen.

Ska möta upp Alex snart, vi ska fixa lite grejer på stan! GU VA SPÄNNANDE! Alltså, det här med blogg, är inte det lite 07? Jag bara undrar, eftersom alla (alltså på riktigt ALLA) som är typ mellan 10 och 25 har en blogg så undrar jag bara vem är det som sitter och läser? Och för vem är det man skriver? Jag har alltid hävdat att jag skriver för min egen skull men vad fan come on? Då skulle jag ju lika gärna kunna skriva vanlig hederlig dagbok och gömma den under madrassen.

Säg nått!
Postat av: Karin

hehe bra jobbat, fin bild:)

hoppas du får en fin lördag:)

2009-12-12 @ 10:12:07
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0