LIKE EXPECTED

Yes nu är jag fullbokad resten av veckan. Känns ju galet bra att ha fullt upp tills det är dags att ta sig hem till julfirandet! Som det ser ut nu blir det ett besök hos Ligisterna imorgon och sen blir det MTV torsdag och fredag. Sen blir det glöggfest på lördag och på söndag packar jag min kappsäck och drar tror jag!

Just det, ni som läser minns råttorna på soptunnan? Jag läste precis i bostadsrättstidningen att råttor kan ta sig upp ur toaletten, att det inte är en myt. Man ba, FRESH! Ett sätt att undvika invasion var att stänga toalocket. Det gör jag ju iof alltid men jag tror jag satsar på eltejp runt hela jävla stolen innan jag åker. Alltså, råttor?! Fan vad äckligt!!!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0