JULEN E HÄR!



Fick julkort av fina Frida idag! Blev superglad!! En liten ängel och en chokladbit låg det i mitt! När Frida bodde i NY så skickade hon ett brev till mig på alla hjärtans dag som var superlångt och skrivet med miniliten stil, det satte jag upp på väggen (alla hemliga saker stod på baksidan, supersmart!) som en prydnad för det var så fint! Ska sätta upp julkortet nu också! :)

Själv har jag bara skickat julkort till mina kunder, dvs typ Baluba, Teamwork, MTV etc. Tycker det är så svårt att skicka till vänner för alla bor typ på c/o adresser som jag inte kan. Får bli mission till nästa år, att ta reda på var alla vänner bor!

Har varit hos kidsen också med en julblomma och lite MTV-prylar. Mysigt att se dom igen! Gulleungar! Nu skulle jag väl egentligen stå framför spegeln och fixa mig för The Voice X-Mas Party på Cafe Opera som jag så flashigt blivit inbjuden till trots att jag inte jobbar där längre, men hur gärna jag än skulle vilja träffa alla fina människor så tror jag inte att jag orkar släpa mig ut i snön. Ska nog vara hemma och laga middag och sova lite istället, får ta mig upp till kontoret och hälsa på en annan gång. Och jag har ändå fått mina vänner att flytta på hockeyspelsturneringen för att jag inte kunde idag eftersom jag skulle på fest... Men vi ska ha den i morgon istället! Men innan dess blir det jobb och sen barrunda med produktionsavdelningen!

Och nu mat!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0