IF STAR WARS WAS ON FACEBOOK


Jag vet att du skrattar Robin! Klicka på bilden för mer!

Är sjukt trött. Har blivit så rädd för att sova själv på sista tiden. Inte bra. Spär på det hela med massa avsnitt av Cold Case och CSI. Sen var jag tvungen att kolla på Ullared på Kanal5s hemsida. Jag måse ha något ytligt och totalt ofarligt som senaste intryck, annars tänker jag bara på bortrövade barn och rånmördade balettdansöser (varför handlar CSI typ alltid om det?!) Ullared är iof skrämmande i sig men till slut lyckades jag somna. I natt får jag äntligen sova bredvid Robin igen, då går det nog bättre!

Nä, bäst att sätta igång nu. Har massor jag måste hinna innan vi ska åka!

Säg nått!
Postat av: Gösta

Hö Hö garva brallerna av mig:P fan va händigt att du finns på sidan så man bara kan gå in å kika här nu när de aldig händer något alls där:P

2009-12-08 @ 12:05:46
URL: http://www.lonerider.se
Postat av: anna

Haha! Jag förstod att du och Robin skulle älska det. Det är ju klockrent! :D

2009-12-08 @ 13:39:37
URL: http://itwasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0