FRIDAY IM IN LOVE


Fin dag idag! Hängde på MTV hela dagen, gjorde klart allt jag skulle lagom tills fredagsölen ställdes fram. Sen hade vi fest ett tag innan vi drog till Pet Sounds. Det är många som slutar nu och det är tråkigt. För mig är det kanske lite lättare än för dom andra, eftersom jag är frilans och bara där ibland, men jag kommer sakna dom ändå. När vi hade kalasat klart drog jag till nästa happening, hockeyturnering hos Maja. Med riktigt bordshockeyspel! Jag blev hyfsat taggad och ganska aggressiv i mitt spel. Sköt så hårt en gång att en spelare flög iväg, ja alltså inte pucken utan spelaren! Crazy. Nu sitter jag här och väntar på att min man som är på krogen ska ringa och säga godnatt, i morgon blir det sovmorgon och glöggkalas!

Säg nått!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0