FLASHIG HATT



Varsegoa, bjuder på bild av mig själv i min nya mössa. Givetvis gjord av utrotningshotad isbjörn slaktad på bästa sändningstid. Skoja, de e fuskpäls såklart.

Har varit hemma hos Robin på tvådagars pusskalas! Ville aldrig åka hem. Nu sitter jag här i min ensamhet och sippar på ett glas mjölk. Lyx och flärd! Men om max tolv dagar ses vi igen, hoppas på tie. Då ska vi byta julkappar och mysa! Har varit på annat mys med Amanda idag. Vi hängde även lite hos Frida och hennes lilla fishund Pajas. Han slickade i min näsa och ville typ aldrig sluta gapa när jag kom. Amanda tyckte att jag hetsade honom, han blev liksom hetsad av min existens. Efter typ 20 min lugnade han ner sig och la sig till ro som en liten bebis i min famn. Amandas kommentar: Pajas är så lugn och bra! Man ba: AAAA precis, aslugn! Nerå, han e så gullig så! Vi tog med honom hem på tårtkalas, tyvärr verkar han ju gilla Henke bäst för när han kom hem blev vi andra väldigt ointressanta. Det var iallafall kul att ses en liten stund (både Frida och Amanda! Och Henke å Pajas såklart...)! Det blir ju inte så ofta. Är ju liksom busy woman när jag är i Dalarna hehehe...

Ska väl sova nu så jag orkar med min superspännande dag i morgon. Ska träffa alla Nobelprisvinnare och diskutera outfits. Skoja bara. Men jag ska i alla fall hem till Maja på Idol-fest! Bara det är ju väl värt att vänta på!

Gonatt små skatter!

Säg nått!
Postat av: Anonym

Låt mig rätta ett litet text- fel.

"Busy woman" skulle nog vara "TOFFEL woman"

Eller? ;)

2009-12-11 @ 22:37:46
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0