BLÄ IGEN


Har köpt korv, ska göra korvstroganoff! Det är min favvomat men jag hoppas jag inte får svinis av min stroganöff? (Kanske ska börja med dagens ordvits här i bloggen? Min pappa lyssnar på det inslaget på Radio Dalarna. Men så är han ju från Göteborg också...) Anyways, hatar ju som alla vet att laga mat. Om jag känner mig själv rätt kommer jag typ aldrig orka börja.

Ringde nyss till Robin och skrek i hans öra att jag saknade honom. Han lekte med sin kompis så jag kände mig som en sån där jobbig flickvän som bara tjatar. Är ju inte så. Kanske ska börja med det med? Nä.

Matlag nu. Har tänt ljus och satt på julmusik. Har köpt massa julklappar idag också och när Joonie var här sist så hittade jag mitt paketlack från förra året så snart blir det paketverkstad! Jo, jag lackar faktiskt paketen på riktigt, jag älskar det! Har en liten stämpel som jag stämplar i lacket med som det står God Jul på också. ÄR JU PLANETENS MYSIGASTE MÄNNISKA LIKSOM!

Ska på modevisning med Maja imorgon och kolla när Julia catwalkar. Hoppas vi får champagne och front row. Skulle ju kännas very Sex And The City måste jag säga!

Säg nått!
Postat av: Jonna

Frågor:

1. Jo du är en sån där flickvän... (jag vet deta var egentligen ingen fråga men ändå...)

2. Julmusik ROCKS!! (inte heller en fråga men ändå...)

3. Vad får jag i julklapp?? blink blink

4. Är du verkligen världens mysigaste person?? VA?? VA?? VA??

2009-12-03 @ 19:50:33
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0