ASKUL


Igår var jag hos Mari på julfest (har, som alltid, inga bilder). Hon hade verkligen ordnat det supermysigt med glögg och pepparkakor, hyacinter och paradisask! Och sen julmusik på det! Vid tio drog vi ut allihopa, vi gick till "Ett ställe" (jo det heter så) på Södermalm som var helt galet. Det var precis som att gå ut hemma haha! Vi hade jättekul! Jag gick hem kvart i tre. jag vaknade nu. Har ju massor att fixa med innan jag åker hem så det var ju kanske lite dumt att sova bort hela dagen men äh, jag hinner!

Läser i Blondinbellas dagbok (hahahah varför skrev jag det? Blogg menar jag!) att hon är i San Francisco. Jag saknar det faktiskt när jag ser bilderna! Inte att bo där, no no, men att gå upp på taket på morgonen och se Golden Gate och Alcatraz och lilla fina Sausalito skymta i fjärran är ju rätt oslagbart.

Nä, nu får jag ta tag i mig själv! Frukost!

Säg nått!
Postat av: Jonna

ETt stället - har varit där. Rätt kul fast unga människor.. känner mig som en kärring!!

2009-12-20 @ 16:27:12
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0