TATTOOFEZT



Roger bjöd in till fest i tatueringsstudion i lördags med tillhörande efterfest/klubb på Strand. Var sjukt mycket tatuerade människor överallt och jag kände mig rätt färglös (Roger bjöd visserligen in mig "på lite färg" men jag vågar nog inte...) Maja dök upp efter nån halvtimme och blev den tredje personen på plats vi kände. Kalas! Vi minglade på hyfsat bra tyckte vi själva och sen, efter lite av ett taxikrig, blev det till slut tunnelbana till Hornstull där Maja och Robin kastade sig in i rundpingisturneringen. Jag gillar Strand, det känns som en fritidsgård där. Får bli substitut för Trädgården i vinter kanske...

  
  

Säg nått!
Postat av: Anonym

Ja, helst så ska man nog bara stå helt stilla, för som du säger så kan man nog lätt se lite bajsnödig ut, eller helt enkelt lite konstig bara.

Det här är ju en väldigt ny teknik för mig, så jag måste nog själv öva lite innan jag kan dela med mig av min kunskap. Som sagt, det tåls att tänka på ett tag!

2009-08-25 @ 12:18:20
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Anders

Inte?! Då tycker jag att du får kör Catsuit everyday från och med nu, lova!

2009-08-27 @ 00:38:26
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0