ROBERTO LEE


Har lekt med Berto idag. Vi har inte setts sen mars eftersom han har varit i Hong Kong och jobbat. Eftersom Berto är modell hade jag sett fram emot att höra allt om top model-livet och Tyra-mail, och det fick jag göra också. Var askul att ses igen! Vi gick från Kungsholmen in till stan och pratade om hur livet kan ändras och hur mycket större roll det spelar vilken sorts människor man har omkring sig än var man är. Sen satt vi lite i gräset bakom centralen, sen visade jag hemliga favoritaffären och sen åkte han hem. Perfekt sätt att spendera söndagen efter gårdagens kaos. Nu ska jag kasta på mig lite kläder och springa ner till tåget och pussa på min kille som kommer halv åtta. Mys!




Säg nått!
Postat av: Anonym

Ja men det är ju nästan så man börjar fundera på det!

vafan alltså.

Man kan ju tro att Dalarna är lika stort som en sko-kartong. INTE ETT ENDASTE USK JOBB. galet.



Puss sötnöt.

2009-08-17 @ 20:07:16
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAAAAAA! Flytta hit!! WIIIIIE! :D :D :D

2009-08-18 @ 09:56:44
URL: http://itwasyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0